Havva-celik Aycaaa571 tosbik geliyor harelde benimde öyleydi ama haftasına göre kilolu dedi diyet verdi bana bazen ara sıra kaçamaklık yapıyorum bende 32 haftalığım 😍
Dfdfdfdf60- Aycaaa571 ıyı aksamlar benım haftamda sızınle aynı ancak doktor bana amnıyon suyumun fazla olduğunu bebegın o yuzden ırı olduğunu soyledı sızın bebegın suyu nasıl acaba
Beyzaguven1 Aycaaa571 biraz fazla , diyete başlamalısınız,zira 8 haftada çok fazla kilo alır 😂 doğumunuz çok zorlaşır normal istiyorsanız belki imkan olmayabilir sezeryan olma ihtimaliniz artar .herseyin fazlası iyi değil tabiki,kilonun da fazlası zarar
Aycaaa571 Havva-celik 😄😄 aynen tombik doktorum bişey demedi sağlığı iyi dedi ben devlete gittiğimde ayına göre büyük dedi özelde tam ayında dedi zamanla 4 kilo olur diye korkuyorum 😄
Havva-celik Aycaaa571 genetikte olabilir dedi bende 5 buçuk kilo doğmuşum 😅 ama doktorum normal yapamazsın dedi sezeryan olur dedi😅😅
Sermec27 Dfdfdfdf60- seker testi yaptırdınız mı hem bebek iri hem su fazlalığı var seker olabilir dikkat edin
Beyzaguven1 Aycaaa571 @Rana18 bak milletim doktoru hiç bişey demiyor . Bence normal doğumu kendin iste eğer olmazsa son dakika sezeryana alırlar
Dfdfdfdf60- Aycaaa571 cok şükür sag saglım alırsınıx kucagına bana erken dogum rıskın var dedii suyun fazlalığından
Aycaaa571 Beyzaguven1 normal istiyorum inşallah bebeğin pozisyonuda uygunmuş boyu falan suyumunda iyi olması
Dfdfdfdf60- Sermec27 yaptırdım hastanede seker testı yaptırdım 3 gun boyunca evde aclık tokluk yaptım onlarda normal cıktı ama nedenı bellı degıl
Aycaaa571 Havva-celik 😄😄 valla ben 58 kiloyla hamile kaldım 64 oldum bebeğimin bu kadar olacağını düşünmedim 😄 dedim heralde 2 kilo falandır ama nerde😄