Merhaba kızlar 11+4 Haftadayım Pazartesi doktor randevum var ve 12. Haftama girmiş olacağım inşşalah. Tam şu ikili tarama test haftasıymış acaba kesinlikle yaptırmamız gereken bir şey mi ? Sizler yaptırdınız mı fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim