adsmom Henüz 21 haftalık hamileyim ama artan fiyatlar yüzünden bebek odasını alsam mı diye düşünmeye başladım. Geçen aydan bu yana 2500 tl artmış beğendiğim takım 🥺 Bebek arabaları desen her gün artıyor. Ne yapmalıyız sizce?
matruska Ben de aynı düşünceler içindeyim, 30. haftamdayım, 1 ay sonra alayım dediğim ne kadar ürün varsa hepsi acayip yükseliyor. Bu gidişle iki , üç katı fiyatlara alacağız. Fiyatlar artıyor ama maaşlar aynı. Durduğumuz yerde fakirleşiyoruz.