acemianne78 Doğum sonrası için heyet raporunu başka şehirden alabiliyor muyuz bilginiz var mı arkadaşlar
dakpinar- acemianne78 alınıyor hocam eşimin arkadaşı başka şehirden aldı yolladı hep. 🌸 ama ile göre sorun olur mu onu bilmiyorum
erseerse acemianne78 yani 3 sene önce ben de denemiştim. İstanbul Başakşehirdeyim. İdare böyle bir cevap vermişti. Hiçbir memurda olmaz demişti. Ama tabi bilemiyorum böyle şeyler de insiyatif de çok oluyor
matildaaa Doğum izninin bittiği gün başlaması gerekiyor değil mi. O tarihleri ayarlamak zor ya. Yapan doktoru bulduk da şu gün başlasın deme lüksümüz mü var. Nerden nasıl alacaksınız peki. Ben doğum yaptığım özel hastaneden alabilir miyim
acemianne78 matildaaa ben de işte düşünüyorum daha olabilir mi diye tanıdık doktor var ama memlekette 😞
dakpinar- matildaaa ben özelden almayı düşünüyorum hocam , özelden alınıyor diyenler var eğer öyle olmasa özelden aldığımız idari izin raporu da kabul olmazdı yani mantıklı mı oldu bilmiyorum ama bence öyle 😀