Momofelisa 3civcivannesi gebeliğimi öğrendiğimden beri sancılarım hiç bitmedi canım. 7+3 üm doktorlarım normal dedi bu kadar endişe etme.
deletedmom27371 3civcivannesi canım benim kendini korkutma daha çok küçük o yüzden ağrıların olabilir benim de oluyordu. İçini ferah tut rabbimin izini ile bişey olmaz inşallah. Bu haftalar da normal diye biliyorum
Melikeakarsu 3civcivannesi 8+5 adet sancisi gibi agrilarim var doktor normal diyor cevremdede kime sorduysam da herkes normal bebek daha kucuk rahme yerlesiyor Rahim buyuyor ve karin kaslarina baski yapiyor falan diyorlar dusundukcede mantikli