Sunu Busemya bende 20 haftalık hamileyim 2. Hamileliğim olmasına rağmen bende endişe ediyordum ama dün bebeğim minicik şekilde karnıma dokundu bende dokundum tekrardan cevap verdi bana :) Seninde bugün yarın olur hiç endişe etme❤️
Tezgelsenay Busemya bu haftalarda anca hissedersin zaten canim. Ama oyle siddetli birsey bekleme pıt diye birsey oluyor icinde kelebek ucuyormus gibi anlık bisey haftalar gectikcr sertleşecek hareketleri 🤗
eminergunn Busemya ancak yeni yeni hissedersin ben 19 da dısardan bile görebiliyordum vurunca kilon nasıl onunda etkisi olabilir birde bebeğin durduğu yerle alakalı olabilir böyle içinde Biri sakız patlatıyor gibi şeyler oluyor veya sende elini koyunca pıt pıt :)
Denizbetul Busemya bende 20+4üm iki gündür net hissediyorum canım kişiden kişiye değişirmiş bu kimisi 15 16 haftalarda hissediyo
Dilara55 Çok kuvvetli hareket etmiyordur belki burda okuduklarıma göre sol tarafına yat canım bir de çikolata vişne suyu gibi şey ye iç o zaman hareket eder böyle içinde gaz sıkışması gibi olur herkesin tarifi başka olur gerçi ama içinde baloncuk patlaması gibi olabilir
Sunu Busemya benim 2. Hamileliğim olmasına rağmen yeni hissettiysem seninki gayet normal canım hiiiiç endişe etme😉
esrmhmt Ben 22. Haftmda hissetmiştim herkeste farklı oluyor burdan okuduklarıma istinaden takılma çok yakında inanılmaz hissediceksin💕
Setenay Canım ben 23 e girdim. İki gündür net hissediyorum. Bide 21de bi kez hissettim. PIt pıt ediyor :) önce gaz sanıyordum
Tosbik Busemya canim endişe etmen cok normal bi de sabirsizlik var tabii :))ama 22.haftaya kadar hissetmemek cok normalmiş. Doktorum soylemişti bana. Snde korkma diye soylemek istedim 😍
Busemya Tosbik bende sok oluyorum kendımı sorguluyorum hemen bıse mı var sıye yarıın kontrolum var zaten ınsallah ıyıyızdır