Nig evet eşim hastanede çalıştığı için devlete gitmem çok kolay oluyor şuanda devlette takipliyim belki tanıdık siye söyler doktor ama cihazlardan kaynaklı olursa sıkıntı özellerdeki kadar iyi değiller bundan önce acibadem deydin orda devam etseysim büyük ihtimak erken öğrenirdim