Biz diyetisyene başladık maalesef 🤭 4.ayımda 8 kilo almıştım, oh hamişim şunu da yiyem bunu da diye diye 32 haftamda 16 kilo aldım. Bebem zayıf kalmasa bana göre hava hoş, kahvaltıda akşam yemeğini düşünüyorum 🤔 gebelikten önce yemekle asla arası olmayan 50 kilo biriyken yavrum için saatli yemek yiyorum 🤭 gebelik genelinde max 14 kilo alınabilir diyorlar, tehlike görüyorsanız diyetisyen şart ♥️