Karkubra27 Sizce gebelik varmı arkdslar ? Kızım daha 1 yaşında kisim vardı doktor gebelik olmaz dedi sana verdiğim ilaçlarla dedi hayırlısı olsun ama biraz çok erken eğer varsa
Kupik Karkubra27 ben kaset test yaptim adetim 3 gün gecikti benide aynı böyle cıktı kan verdim doktor genesiniz dedi
Karkubra27 AnneBebek0 2 Ci kez anne oluyorum hem çok güzel hemde çok yorucu olucak Allah’ım kolaylık verir inşallah 🙏🏻🙏🏻
Rojbin27 Karkubra27 hayırlı olsun canim ❤️ Bide sen demi Gaziantep de sahınbey demisin bende 25 Aralık devlet hastanesi gidiyorum
Karkubra27 Rojbin27 ben normalde ncr ye gidiyordum evime en yakın hastane burası olduğu için gittim meraktan sanda hayırlı olsun cnm
Rojbin27 Karkubra27 anladım canim Ben baya dır 25 Aralık devlet hastanesi gidiyorum ama hiç memnun değilim doğumu ozel hatem hastanesı de yapıcam
Butterflyy1 Karkubra27 bence var canım benimde aynı böyle çıkmıştı 4 haftalık olduğunu öğrendim sonra
Karkubra27 Butterflyy1 hayırlısıni versin rabbim herkese Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah ❤️❤️
Karkubra27 Rojbin27 Allah Allah canım kocamın arkdsinin yeri sahibi yurt dışında kalıyor ben bı kaç defa gittim benle çok iyi ilgilen diler