Mrb Kizlar🥰
Bugun ilk defa bebisimizi gørduk, o kdr guzel bi duyguydu ki🥰Cok sukur🤲🏻Rabbim herkese bu duyguyu hissettirsin inshaAllah🤲🏻♥️Kalp atışını duyduk gördük, hareketlerini filan çok tatlıydı🥺😍 şimdilik herşey normal gözüküyor çok şükür🤲🏻♥️
9+4 olduk😇 cinsiyetimiz daha belli degil ama zaten belli olsa da doktordan kagida yazmasini rica etcez☺️ Ama ben yine de tahminden bisiy olmaz diyerekten aranizda cimsiyetten anlayanlar varsa gøruslerini merak ediyorum😄
En ønemlisi saglikli olmasi kiz erkek farketmez🥰💙💗
https://imgyukle.com/i/kSmSff