Kızlar pazartesi günü doğum yaptım sütüm çok az geliyor, bugün oğlum sarılık fazlalığı ve kanda enfeksiyon sebebi ile yoğun bakıma yatırıldı.😔Sağ göğsümden damla şeklinde geliyor sol göğsümden tazikli şekilde ama çok az yani ikisinde 30 cc ancak çıkıyor , bugün bestlak damla , promalt içeceği aldım içtim, doğum yaptıktan sonra anne çayı aldım başka ne önerirsiniz bana birde bu sağ göğsümdeki kanalı açmak için ne yapmam lazım sağım yapıyorum ama yok yani bebeğime arada mama veriyordum ama şimdi çok üzülüyorum zaten göremiyorum yasak en azından dolu dolu süt götüreyim .