Kosmosss Arkadaşlar benim bulantım ve tiksinmelerim 5. Haftada başladı özellikle soğandan nefret ettim yemek yapamıyorum o yüzden dışarda yiyoruz ya da kayınvalidemde her neyse bu aralar ağzıma soğan tadı geliyor damağımda hep o tat acaba bir şey eksikliği filan mı soğandan nefret ettiğim için olan bişey mi bi alakası var mıdır başına böyle bir şey gelen var mı 😕
Lonelinesss Kosmosss belki de psikolojikdir canım. Soğandan nefret ettiğin için öyle bir tat geliyo olabilir
Demetyvss Kosmosss benimde oluyordu dışarıda ki yemekleri bile yiyemiyordum. Ekmek in kokusu bile kotu geliyordu.O yüzden güçsüz düşüp hastanede yattığım zamanlar oldu mümkün olduğun zorla yemeye kendini ben serum yemek ten çok sıkılmıştım artık.
Kosmosss Lonelinesss bilmiyorum olabilir doktoruma sorucam bakalım😕 Demetyvss yiyorum canım zorluyorum allahtan kusma yok ozlemabdullah canım askeriyede yiyoruz dışarda yediğimizde güveniyorum az çok
ozlemabdullah Sogan koymadan yemek yap canım dışarda yeme cocuga cok zarar lı nasıl yapıldıgını gormedın sonucta