Ben de 37. Haftayi bitirdim 4 aydir cekiyorum. Bazen aglayasim gelirdi hatta kaşıntıdan en son 2li bi fitil kullandim 3 gün arayla kaşıntım oldukça da kremini sürüyorum biraz daha iyiyim ama tam olarak geçmedi. Doktora gitmediysen sakin ihmal etme muayenende mutlaka söyle fitil verir muhtemelen. Sirkeli suyla temizlen çamaşırlarını ütüle kullan günlük ped kesinlikle kullanma 💐