Sm1347 Merhabalar… 8 haftalık hamileyim. Bu ikinci hamileliğim. Ben kolumu kaldıramıyorum, gözümü açamıyorum. 24 saat uyusam yetmez. İlk haftalarda böyle olan var mı? İlk hamilelikte enerjim harikaydı bunda ölüyorum. Bulantı da cabası.
Aycaaa571 Sm1347 bebek sizdeki vitaminleri aldığı için sizinde halsiz ve yorgun hissetmenize neden olur
Ceycey11 Sm1347 bende öyleydim canım sürekli uyumak istiyordum ve o kadar uyumama rağmen sanki hiç uyumamış gibiydim düzeldi ama ☺️
Merveii Sm1347 valla daha bu akşam serum yedim. Halsızlıkten ve bulantıdan ölüyorum sandım bi an. Bir an önce şu kısmı atlatsak hayırlısıyla.
Ceycey11 Sm1347 hiçbirşey iyi gelmedi bana valla bol bol uyudum yatmak daha iyi geliyordu 😀 galiba 14 haftadan sonra geçmişti. Şimdi 37 deyiz uykusuzluk daha zor bol bol dinlen canım
Sm1347 Ceycey11 Ceycey11 az kalmış senin. Sağlıkla kucağına al inşallah. Bakalım sabırsızlıkla enerjik günleri bekliyorum