Bebebebem Kızlar 10 haftalık hamileyim ikinci gebeliğim 2 yaşında bir kızım var aşırı yorgunum halsizim hiç birşey yapmak istemiyorum eklemlerim ağrıyor çabuk yoruluyorum gebe kalmadan 2 ay öncesi kadar covit geçirdim hiç aşı olmadım sebebi covid geçirmem mi yoksa hamilelik mi ilkinde böyle değildim tarif edemiyorum yataktan çıkmak istemiyorum bacaklarım aşırı ağrıyor kollarımda belimde öyle iş yapamıyorum hep dışarı çıkardım çok uzun zamandır dışarı da çıkmıyorum içimden de gelmiyor hantal hissediyorum kendimi napıcam böyle 😫
Lavinia21 Bebebebem bende aynı durumdayım 3 yaşında kızım var 10 haftalık hamileyim. 1 ay önce korona oldum ve aşırı halsizlik var. Evi süpürmeye bile halim olmuyo 😑 inşallah geçici bi süreçtir yoksa çekilecek gibi değil
MerveLn Bebebebem Bence 2.gebelikten 😔 ilki gibi rahat geçmiyor malesef istediğimiz zaman dinlenemiyoruz uyuyamıyoruz 😓 benim kızımda 3 yaşına girecek 2 ay sonra doğuma 1 ay kaldı 😌
Defne74 Bebebebem inan bende öyleyim 20 haftayım 4 yaşında kızım var evin işi ve kaynana bana bakıyolar hep bi sürü bazı işler var yan yatıyo yapmak gelmiyo içimden agır kaldıramıyoz maglüm onlarda kalıyo sabh eşimi işe gönderdikten sonra bi saat kestirem diyom kız uyurken bide bakıyom saat 10 11 olmuş ne miskiniz ya bu çekilde çekilmiyoz hiç vallla nasıl geçecek bu durum bana da diyvey
balbebek412 Bebebebem gecici bir surec, benimde 2 yasinda cocugum var suan 18 haftalik hamileyim, eskisi gibi degilim cok sukur. Ama 15 haftaya kadar bende boyleydim, cocuguma yemek hazirlamakta bile zorlanirdim, halim olmazdi. Simdi gecti allaha sukur 🍀
Bebebebem Lavinia21 yaaa aynı dertten çekiyoruz desene ben yemek yapmak evi süpürmek istemiyorum zaten yaparkende hemen ter basıyor ve çarpıntım oluyor öyle halsizim ki
Bebebebem MerveLn İnan öyle kötüyüm ki gerçekten akşamları çocuk uyuyunca hemen bende yatıyorum ama yine yorgunum çok depresyonda gibiyim mutsuz gibi
Bebebebem balbebek412 umarım geçicidir çünkü 9 ay böyle geçerse ne yaparım diye düşünüyorum tabi birde 2 çocuklu hayatım nasıl olacak onu düşünüyorum
Sinemmmmm58 Bebebebem bende oyleyim inan zar zor kalkiyorum yataktan benimde kizim 15 aylik asiri yoruluyorum ve agrilarim cok fazla oluyor
Bebebebem Sinemmmmm58 burda sizlerle birlikte bu durumun normal ve herkeste olduğunu öğrendiğim iyi oldu çünkü kendimi hantal hissetmek yordu beni ya duş almak istemiyorum abartmıyorum öyle sadece yatmak istiyorum
Zma Bende öyleyim ikinci gebeliğim ilkinde rahattım bu bebe biraz yoruyor beni. İçimden hicbirsey yapmak gelmiyor .doğduktan sonra iki bebeyke bakalım beni neler bekliyor