Sevdaninmucizesi bende aynı bu mantıkta oldugum için beneto 540 aldım
Ve gayet iyi duruyo. Sadece bir bucuk iki sene kullanıcak sonra baston alıcam zaten. Ayrıca sürekli bebek arabası da kullanmıcagm için bende çlk paralar dökmedim. henüz kullanmadım ama sevdim yani. Bebek mağzalarınıda gezdim, bir farkı yok.
Ve daha cok aradıgım kriterleri sağlaması parasından çok cazip geldi. Çift taraflı kullanım ve puseti ile çok basit tek hamle ile kapanıo olması her travel sistemde yok