marbling10 Durucelikel Erken dedikleri 15-16. Haftalar. 12 de hissetmek imkansız çünkü bebeğin bacak kol uzantıları bile tam oluşmuyor kasları gelişmiyor. Ulttasonda görülen minimal hareketleri hissetmemiz imkansız. Bütün doktorlar bunu söylüyor. Eğer his varsa gaz hareketidir. MMmerve_ Annelikooneko
Durucelikel marbling10 ben 13. Üncü haftasa hissetim ikinciyi doktora sordum başta bende inanamadım ama gerçekten çocuk hareketiymiş hissediliyor kişiden kişiye değişiyor demek
Semaen MMmerve_ ben bacagımı karnıma çekip oturdugumda birşeyler hissediyordum😃 o haftalarda en çok şaşırdıgım usg de parmagını emiyor olmasıydı. Ben parmak emmeyi bayagı büyüdügünde yapıcak sanıyordum 😀
marbling10 Durucelikel doktoruma ben de sordum mümkün olmayacağInı söyledi, 2. Gebeliğim. Zaten sonra anladım bebek hareketi değilmiş gerçekten. 15 te hareketini hissedince farkı anladım
Ayse254 MMmerve_ kan akışı hızlandığı için alt karın bölgesinde seyirme vb hareketlenme olabilir demişti doktorum her hareketi bebek sanmamak gerek 16dan önce imkansız bence de 😅
Durucelikel marbling10 demekki doktordan doktora da farkediyo çünkü ben hissetim şuan 14 haftalık oldum daha da net hissediyorum hele uzanırken
mucizegebelik6 MMmerve_ evet ben hissettim hissediyorum da özellikle yatarken ayaklarımı diredigimde sanki kelebek gibi titreme oluyo
MMmerve_ mucizegebelik6 mucizegebelik6 ya benım ıkıncı gebelıgım ılkını ne zaman gçhıssettım hatırlamıyorum sımdı heycanla beklıyorum bakalım ne zaman hıssedıcem 12deyım daha
mucizegebelik6 MMmerve_ ikinci bebegi anneler daha çabuk hisseder derler halbuki. Bak yat uzan ayaklarını diren biraz. Damar atması gibi oluyo hissediyorum ama herzsman degil genelde akşam yatınca