Sinemmmmm58 Hanimlar 7 haftalik hamileym ilk dogumum sezeryan ile oldu hapsurdugumda yada oksurdugumde dikislerimin altina sanci giriyo oldugum yerde kivrilip kaliyorum basina gelen varmi korkmalimiyim 😔
Bebebebem Sinemmmmm58 10 haftalık hamileyim 2. Hamileliğim bende aynıyım birde hapşırınca altıma kaçırıyorum ve kadıklarımda aşırı batma ve ağrı oluyor bi post paylaştım oraya gel
hilalsp Benim ilk hamileliğim olmasına rağmen o haftalarda aynı sancıları çekiyodum haftam ilerledikçe geçti.
Sinemmmmm58 Bebebebem yok bu niye boyle anlamadim hep boyle gitmez insallah ya 😔 suan boyle zorlaniyorsam dogumu dusunemiyorum
Yeliz2134 Sinemmmmm58 benimde ilk hamileliğim 18+6 dayım özellikle hapsirrken karinimn altı çok ağrıyor çok guluncede öyle oluyor normal heralde