Bendede 1 haftayı geçkin boğaz gıcıklanması var bazen hafif hafif ağrıyor yada yanıyor gibi oluyor ballı süt içiyorum limonlu su içiyorum sürekli ama tam geçmiyor birtürlü korona oldum desem koku tat sorun yok onlarda daha önce yaşadım ben korona koku tat anında kesilmişti bende inşallah negatif çıkarsınız