Selaam kizlar,30. Haftamdayım,rahim agzı kısalıgım vardı ama cok riskli degildi tam sınırdaydı 25 mm demişti doktor en son kontrolümü dün oldum 20mm olmus korkmana gerek yok ama erken dogum riskin var bunu bil dedi,sadece dinlen yatma dedi yürüyüşleride bırak ama evinde yemek yapabilirsin dedi sadece anladıgım kadarıyla git gide kısalacak bu bebeğimde büyüdükce korkuyorum erken dogum riskinden 😳 bir yandanda 36 lara gelsem Allahın izniyle o zamanlardan sonra riskli olmuyomus bebek dogsada saglıklı oluyomus ve rahim agzı kısalıgı olanlar daha rahat dogum yapıyomus oyle soyledı doktor 🤷🏻♀️ Rahim agzı kısalıgı olupta 38 lere gelen var mı ya da 36 larda dogum yapan bebeği küveze girmeyen tanıdıklarınız var mı paylaşırsanız sevinirim 🌸