Aycaaa571 Kızlar B12 eksikliği var mı bugün hem sağlık ocağı doktoru hemde doktorum dedi nasıl yüklseltilir?
busra5501 Aycaaa571 evet iğne canım 7 haftalık ken verdi ilk bir kutu 24 haftalıkta ikinci kutuyu vuruluyorum. Haftalık vuruluyorum
busra5501 Aycaaa571 sıkıntı olsa doktorlar yazar mı canım. Vitamin iğnesi eksikliği bebeğe sıkıntı yapıyor asıl. İçiniz rahat olsun. Kendimi çok dinç hissediyorum bebeğimde gayet sağlıklı.
Kafam Aycaaa571 ben b12 kullandigim halde eksiklik çıktı ama hala kullanmaya devam ediyorum kefir falan içiyorum faydası varmış