derya_tatli Merhaba , 34+5 haftalık hamileyim iki gündür bebeğimin hareketlerini çok net hissetmiyorum eskisi gibi hareket etmiyor normal midir acaba aynısını yaşayan var mı
Merveelisa derya_tatli tam tersi iki gündür maf olmuş durumdayım hareketlerinden dolayı çok acı çekiyorum kalçama bacaklarıma hep ağrılar giriyo 😔
Emineyavuz_53 derya_tatli evde küçük bir bebeğin daha olunca valla karnımdakinin hareketlerini takip.edecek zaman bulamiyorum . Bı gece uzaninca anlıyorum var bişey karnimda diye 😀
derya_tatli Merveelisa bende böyle postları okuyunca çok şükür derdim ama bazen olabiliyormuş demek. Genelde benimde hiç durmaz ama iki gündür böyle
derya_tatli Emineyavuz_53 olsun öylesi daha iyi ya ne kadar hareket etmediğini düşünsem sanki inadıma oynamıyo
derya_tatli Pazartesi kontrolüm var o yüzden doktoruma şimdi bir şey sormak istemedim hareketlerini hissediyorum ama çok net hareket etmiyor korktum
Ozlem02 derya_tatli benimde tam tersi kanımda deprem oluyo sanki 😀😀ama tabiki ara ara uzanınca dahaçok hareketli oluyor çünkü artık yeride az kaldı çokh hareket etmemesi normal
Rojbin27 derya_tatli bende 34+4 haftalık hamileyim bazen hissetmiyordum doktorum dedi çok normal çünkü bebeğin bebek fazla hareket edemez her alanı daralmıştır doğum yaklaştı zaman öyle olur yani yeni doğan bebek gibi şimdi haraketleri .