Neroizm ben suyu içiyorum onda sıkıntı yok ama tiroit ilacı kullanıyorum bide bu ay onun dozunu arttırdık ona yoruyorum ama bi sebebi varmı bilmiyorum hamileliktir diyoruz da önemli bişey olmasın inşallah ,yarın tam bi kan tahlili yaptırıp doktoruma gidicem gerekirse belki banada öyle dicek😏