Ydnhld Merhaba kızlar , tiroid sorunu yaşayan var mı aranızda. İlaç kullanıyorum ama hâlâ sanki çarpıntı gibi midemde titreme hareketi oluyo. Normal mi sizce, korkuyorum çarpıntı artacakta kalp krizi geçiricem diye
Baby___00 Ydnhld normal canım fazla çarpıntın varsa eğer çarpıntı için ilaç veriyorlar doktoruna danışıp kullanabilirsin panik yapma normal birşey diye düşün