Sermiin16 ben etrafimdakilerin tavsiyesi ile gitmstim. Hiç hiç memnun kalmadım. Bir sonuç göstermek için bile devlet hastanesi gibi hep bir bekleme hali.. ve davranış şekli olarak da memnun kalmadım 🤷♀️ herkesin beklentileri ve aldığı karşılık farklıdır tabi ama ben asla gitmem bir daha..