seher_edz Kızlar doğuma 10 günüm kaldı uygulamaya göre büyük belirtilerim yok nişanım hala gelmedi ilk doğumum olucak benimmm gibi olanlar ne yaptınız neler önerirsiniz daha kolay doğum için 🥰🌹
yenibiranne223 seher_edz Ben de 40 haftalık oldum ne nişan geldi ne sancı 🤷♀️ herkeste olmuyor bence
seher_edz Niye kimse ben post açtığımda yardımcı olmuyor gerçekten anlamıyorum dedikodu olsun başka gereksiz konu olsun herkes orada ihtiyacım olduğunda yazan en fazla 2-3 kişi neden ama yaa🥺😑😑
Dyg seher_edz aynen bende post açsam hiç kimse cevap vermiyor kimse tarafından görülmüyor diye düşünüyorum artık 🤔
Kaderx Dyg kanlimiydi cnm bnimde 18 gün var gelmedi birşey sadece bugün yürüyüş yaparken vajinamin içi jilet kesiği gibi bir acı oldu. Arada bir zor adım attım geçti sürekli olmadı.
Dyg Kaderx oğlumda hafif pembesi gelmişti bunda da hafif kahverengi geldi değişiyor o ama anlıyor insan sancı çıkmadı eve geldim 🤷♀️