Liyaa Sleepy natüral bebek bezi mi yoksa sleepy bio natüral bebek bezi mi daha iyi hanımlar? Kullananlar yorum yapabilir mi?
Birtanemm Liyaa ben natural aldım ama bio natureli çok öneren oldu bebeğim doğduktan sonra naturali bitince bio naturel alicam ıslak mendilde bio natural aldım çünkü
Birtanemm Liyaa gayet güzel canım alırsan 1 paket al sadece bebeğine iyi ggelip gelmemesine göre başka beze geçersin burdaki çoğu anne hep sleepy kullaniyor bende çok araştırıp öyle karar verdim o markaya ama 1 numarası çok ufak geldi gözüme
Azizinannesi2 Birtanemm öyle gözüküyor ama bebelere büyük bile geliyor kızım 3300 doğdu ona büyük bile gelmişti