ZeykemKaya Girl valla bende 1-2 haftada bi canım ısterse ver bakam telını dıyom dırek atıyor😁 bızde oek bakmayız
umranozby Girl bende bakıyorum ama zaten ortada hep bir sorun olmuyor sonuçta eşiniz illa aldatoliyormuyum diye bakmıyor insan nebilim abartmadıkça sorun yok yani 😊
SyhnHtp Duyguynrky şimdi her fırsatta yüzüne vurabiliyorum ve gıkını çıkaramaz. Yapmasaydı kardeşine yüz vermeseydi bu kadar oh beter olsun 😬
Duyguynrky SyhnHtp valla iyi olmuş 😂 üzülmüyorum böyle durumlara benim kardeşimde yapmasın onun kardeşide kimsenin ailesi karışmasın hiç sevmiyorum
Sultan42 Girl karıştırmıyorum sürekli arada yanımdayken elime alıyorum bakıyorum ne yapmış ne var ne Yok ondan sonra veriyorum geri eşime oda bana güvenmiyormusun demiyor yada ben ona demiyorum oda benimkine alıp bakıyor
Umrankement Girl valla ben her gun abartisiz bakarim.guvenle alakalo bir durum degil annem bile hala karistirir kadinin dogasi bi 😂 ve bana diyemez karistiramazsin diye o telefonu kirarim valla .
Sinem35 Ben bakarım hep gizli de değil eşimin yanında bakarım ama güvensizlikten değil meraktan foto çekilmiş mi özellikle ailesiyle konuşmuş mu vs görüp sorarım bugün annenle ne konuştunuz diye ben sormadan söylemek aklına gelmez çünkü ben bakıp sorunca söyler öyle o yüzden ne sormamı sorun ediyor ne de telefonuna bakmamı benimki de ortadadır istese alıp bakar ama onun pek merakı yoktur mesela o konuda çok çok nadir bakarsa bakar fotolarıma filan ama ikimizde sorun etmeyiz bunu çünkü güvensizlikten değil meraktan baktığımızı biliyoruz
Alim Girl benim telefonuma esimde bakıyor bende ona bakiyorum bu güvensizlik değil bizde birbirimize güveniyoruz çünkü biz 1 senedir birlikteyiz nerdeyse hep bakariz
Ecrinimleyla Girl watsabına Facebook una facebooktaki arama motoruna rehberine arama kayıtlarına herşeyine bakıyorum 😂😂😊 o da baksın benimkine gizlim saklım uok😂😂
sedaoksuzsari mucizemizibekliyoruzz ben aldatmasını kabul ettim veya normalleştirmedim açıkça fikrimi soledim eşim bayan kuaföre ve kızla yazışmış fiziki aldatmamış olabilir ama sonuçta konuşmuş ve benden gizlemiş buda aldatmanın başka şekli sinir krizi geçirdim eve gitmeye kalktım ama 4 aylık hamileyim aileler aray girdi burada bole basitce anlattım ama olay ole değil ole ha yazmışsın bravo diyip dönmedim yani arkamı ama fikrimde hala ve hala sanitim üzgünüm sadece ayakta uyutuluyoruz sen nasıl inanmak istersrn sana kalmış
Yogurtlupilav Girl düşünmek bile saçma geldi bana karıştırmayı 🤷🏻♀️ Bir hata ve yanlış varsa mutlaka ortaya çıkar, mutlaka açık verilir. lafta değil gerçekten güveniyorum, ne o benimkini karıştırır ne ben onunkini..
sedaoksuzsari mucizemizibekliyoruzz birde vajinusmus hastaluğını nilmiyorsunuz galiba hiç ilişkiye girememek demek her erkek beklemez yani 1buçuk sene boyunca beni bekledi ben ozaman için ilişkiye giremediğim için bi başkasıyla yaparsan da bişey diyemm dedim orasını yanlış anladınız
mucizemizibekliyoruzz sedaoksuzsari biliyorum o hastalığı evet. Ya neden hemen aldatsın. Erkeklerde sevip eşlerine bağlı olabiliyorlar..
iremby Duyguynrky valla hangi dindesin bilemem ama. Müslümanlığa göre Kuran ve Hadislere göre bir kadına bakmak göz zinasıdır ve haramdır. Ayrıca birak erkegin kadina bakmasini. Kadinin kadina bile mahrem yeri vardir ( gobeginden dizine kadar olan kismi). Bunun haram olduğunu yazan arkadaşta müslüman biri olduğu için haram demiştir. Bir erkeğin çıplak bir kadina bakip ona dokunduğunu hayal ederek kendini tatmin etmesi gibi bir şeyin serbestliği müslümanlıkta yoktur. Allah erkeğe cinsellik anlamında kendini tutamama nefsine engel olabilememe gibi bir şey vermiş olsaydı. Birak pornoyu gidip başka kadınlarla iliskiye girmelerinide serbest birakirdi mantiken. Göz zinası diye bir sey de var müslümanlıkta. O zaman erkeklere helal olurdu göz zinasıda normal zinada. Kadinlara zina olcaksa. Sadece kadinlar yapmamali onlara zinadir denirdi. Ki erkeklere serbest olduğunda kadinlarada zina olmazdi sonucta erkekler kendi kendilerine yapacak halleri yok. Pek mantikli degil soyledikleriniz. Tabi sizin tercihiniz. Ayrica boyle bir serbestlik olsaydi zaten Allah bizi bunlara karsi cikacagimiz duygularla yaratmazdi herhalde. Herkesin kendi dini, tercihi, hayat bakışıdır. Siz esinizin boyle bir sey yapmasını dogal karşılayabilirsiniz. Ama emin olun bunu dogal karsilamayanlar daha coktur. Onlara da saygi duyun. Boyle bir sey müslümanliga da bir cok kadina da aykiri seyler. Ahlak cercevelerine aykiri. Herkesin meshebi geniş olcak diye bir sey yok.
sedaoksuzsari mucizemizibekliyoruzz peki senn dediğn gibi olsun yarın birgün aldatıldım diye burada bir post açtığın zaman konuşursun yine böyle
mucizemizibekliyoruzz sedaoksuzsari ben burada evimdeki özelimle ilgili hiçbir zaman post açmam. Sağlık ve gebelikle ilgili şeylerle ilgili tecrübeli annelere soru sorarım en fazla. Aldatılırsamda kimseye dert yanmam kimseden akıl almam dert benim karar verecek olanda benim derim. Tanımadığım insanlardan evliliğim hakkında yorum beklemem. Karakter meselesi tabi ki herkes farklı.
Sedefcann08 sedaoksuzsari aldadilma kelimesini ne kadar cok agizimiza alirsaniz bir okadar basiniza gelir malum birseyi surekli dillendirmemek gerekiyor ve burda bayanlarin birbirine destekten ziyede her erkek yapar bilmem ne konuşma tarzi da ayrıca hic hos deil yapar yapmaz ama herkesin ozeli var deilmi etkilenen var canim ha diyceksin ki okumasinlar okuyanin eline ne geciyor yada yapilan yorumlar onu isinden vazmi gecirecek sasiriyorim cidden
sedaoksuzsari mucizemizibekliyoruzz niye bende post açmadım sadece başıma gelen bişeyden bahsettim ve fikrimi soledim burada post açanların belki dertlerini anlatacak kimseleri yok madem bukadar katı ve kesinsin neden yorum yspma grteği duyuyosun bu tarz konulara giriyosun üzgünüm samimiyetsizsiniz burada kimse birbirini tanımıyor insanların tek derdi derdini paylaşmak ben hiç kınamıyorum buraya yazanları