Mom027262 Minikoalam Benim kendi dr umda kontrolüm haftaya aslında.Bugün 2.ci bir doktora daha başladım .Gayet iyi dedi ,haftaya kalp atışı duyarız inşallah dedi.
Minikoalam Mom027262 evet gerçekten nokta kadarlar benimde haftaya muayenem var insallah görürüz duyarız 🥰
Minikoalam Mom027262 tabiki doktor randevumdan sonra yazarım 🥰 bende hic belirti yok halsizlik disinda senin nasil geciyor
Mom027262 Minikoalam Kasık ağrısı,bel ağrısı,aşırı saç dökülmesi,sinir☺️ Ne bulsam yiyeceğim iştah açıklığım hat safhada(Kilo almaktan çok korkan bir ben☺️) Bir gün çok halsiz,birgün çok enerjik,bazen reflü gibi belirtili benimki.
Minikoalam Mom027262 evet kesinlikle bunlar bendede var ve en korktuğum şey gebelikte cok kilo almakti zaten doktor istirahat oneerdigi icin gun icinde yaptığım şeyler kisitli birde yiyorum bulanti falan asla yok 😅 boyle giderse +10dan fazla istemiyorum diyordm +30 kg olacak 🙈