Selam anneler , ben 36.haftadayım . Erken doğum ihtimalim var . Önceden çatı agrım sadece yataktan kalkarken veya oturduğum yerden kalkarken zorlardı beni ama bugün yürütmeyecek derecede ağrıtıyor sanki her an içinden çıkacakmış gibi baskı var. Ara sıra karnıma regl sancısı gibi giriyor belime agrı giriyor ama düzensiz şekilde . Birde 2 gündür ishal durumu var 🤦🏼♀️ Sizce doğum geldi mi ? Ve birde tam emin değilim ama galiba nişanımda geliyor 1 haftadır . Cunki diğer akıntılar gibi degil sümüksü peceteyle silince farkediyorum ama kan vs yok . Kasılma desen 30dan beri var