aesma bende aynı durumdayım 😐 anksiyete bozukluğum,panik atağım var hastanede sıra beklerken doktorun yanına gireceğim zaman bile bana birşeyler oluyor,karnım huzursuzlanmaya felan başlıyor,sıcak basıyor daha şimdiden böyleysem doğumda ne yapacağımı düşünüyorum bende 😔 Allah yardımcımız olsun,ama aslında panik atak gerçekten yaşamadığın ama yaşadığını sandığın bir sürü fiziksel şey yaşatıyomuş sanki bana nabzım normal atıcakta ben sanki hızlı atıyomuş gibi hissedecekmişim gibime geliyor,bunu bir konuşmam lazım doktorumla