İyi akşamlar 30 haftalık hamileyim yaklaşık bir aydır rahimde normal düzeyde baskı ve ağrı hissediyorum ama son 3-4 gündür çok şiddetlenmeye başladı kızımın ayaklarının vajinamdan dışarı çıkarıyormuş gibi hissediyorum kızımın hareketleri karnımın sol üst tarafındaydı çokta güzel oynuyordu ama 2 gündür sadece rahimde şiddetli tekme atiyor gibi hissediyorum ama yarım saatte bir gibi hatta tekmesi büyük bir gaz patlaması gibi oluyor güm diye daha önce böyle bir durum yaşayan varmı ? Ayrıca 6 gündür ishalim var Cevaplarınızı bekliyorum teşekkürler ****