Nohut44 Ben de hiç hazır hissetmiyordum Mart ayında hamile olduğumu öğrendim anksiyetim de var benim çok kötü oldum hiç hazır hissetmedim baya kötü oldum. Bunun üstüne kötü bir tecrübe yaşadım 8. haftalıkken kalbi durdu ve kürtaj oldum. İnan kürtaj olduğumda yük kalkmış gibi hissettim. Bir yandan da kendimi suçladım. Sonra 3 ay korunmam gerekti falan o sırada kendimi bu duruma biraz daha alıştırmaya çalıştım. Eşim çocuğumuz olsun çok istiyordu, yaş faktörü de var tabi bizde. Sonra tekrardan hamile kaldım 12 haftalık şu an. Çok çok daha iyiyim. Gelecekle ilgili kaygılı düşüncelerin varsa düşünme inan doğan büyüyor dedikleri doğru. Sanırım çoğu kişi de çocuk sahibi olmayı istese de bu duyduları yaşayabiliyor. Bulantılar, halsizlik, uyku hali ve yorgunlukta çok fazla bu durumu tetikliyor. Bu konuda yalnız değilsin herkes böyle duygular hissedebilir zamanla geçer umarım senin de 🙏