Fundabshn Kızlar bebek olan kısmı hazırladım sizce eklemem gereken birşey var mı yardımcı olur musunuz ? https://resimyukle.io/r/Bilv5QWMyM 😊😊
Linayn1 Bence 2 tane de takım alt üst koy ne olur ne olmaz bebekler hemen kirletiyomus öyle duydum cevremdekilerden
Fundabshn Linayn1 10lu setin içinde fazlasıyla var o sebepten 5li yedek set koymadım onun yerine 2 tane 10lu koydum yani çok fazlada bişey götürmek istemiyorum çünkü onları bidaha yıkaması ütülemesi var hastaneden sonra 😊