İlk kanama üstümü öahfedevek şekilde çok oldu hastaneye gittik rahimde iç kanama oluşmuş dedi serum iğne yaptılar geçer dedi doktor Benim 4 gün sürdü kahverengi akıntılar
ve kan aradan 2 gün geçti bitti dedim ama kanama bittikten 3.fün tekrar kahverengi alıntılar oldu normal mi sizce progestan da kullanıyorum. Tam biterse mi risk biter yaşayan bilen