AdenEva Serapp14 Fulyaaa1 Ben 21 oldum doktorla tekrar görüşene kadar 22 olucam bana kimse bişi demedi 🤷🏻♀️😂 unuttular mı beniiii
Defne74 Serapp14 bana da 19 haftaya gün vermişler di ben gidemedim aradım 20 haftada gelebilirsin dedi bana 19 söylediler dedim yanlış söylenmiştir dedi bilmiyom valla bende
Aslylmz Sağlık ocagından 20. Hafta diye aradılar doktorum birsey söylemedi de sağlık ocagında olucam 20. Hafta doldu bugun önümüzdeki günlerde inşallah