AdenEva
28 ağustos da yaptırdım valla şöyle söyliyim ben çok memnun kaldım çpk güzel aydınlatıyo ilgili alakalı kolyına doktor beğenmem kılımdır öyle söyliyim benim kendi doktorumda zaten egepol cerrahi bölümünde ondanda baya baya memnunm zaten pişman olmassın yani 😉