OOzge25 Catlakbiranne 5+6 da kanamam vardı o zaman kalp atışı oluşmamıştı. Doktor 7-8. haftada duyarsın kalp atışını dedi. 7+2 de muayeneye gittiğimde duymuştum
Sinemmmmm58 Catlakbiranne sata gore 11 haftalikti duyamamistim bu hafta gittim 7 haftalik olmus yeni duydum bende az daha sabredin
Boesie Catlakbiranne Ben 6ci haftada duydum canim ama 9cu haftadan sonra duyulmuyorsa genelde sagliksiz gebelik diye sonlandirmak istiyorlar
OOzge25 Catlakbiranne biraz daha bekleyin belki geç döllenme olmuştur. Burda 9.haftada duyan arkadaşlar da vardı
Tugbatugba-8181- Sinemmmmm58 Haftada sat mi baz oluyoruz yoksa ultrasonu mu bu konuda çok kafam karıştı doktorunuza sordunuz mu