Bende 37 haftalıkken öğrendim pozitif olduğumu 2 haftadır kontrole gidemedim 7.günde test verdim yine pozitif cıktı yarın inşallah son karantina bitiyor gecesi yine test verip çarşamba doktora gitmek 39 oluyorum stresten geceleri uyuyamıyorum inşallah bu durum biter sağ salim evlatlarımıza kavuşuruz 🙏