Merhabalar arama butonu yine kaybolduğunu için başlık açtım bugün doktor bebeğin beyninin sag kısmında Kist oldugunu ancak 23. Haftaya kadar yok olabilir dedi şuan 19+0 haftalık gebeyim ama tabi tıbben herzaman kötü ihtimallerde oldugu için ben biraz tedirgin oldum iki hafta sonra kalbine bakacak Orda bi sıkıntı varmı diye diger organlarda bişey yok ama kalbinin iç kısmını görmek için iki hafta sonra gel dedi başına gelen var mu