Benim hamile değilken 80 di. doktor iğne yazalim demişti bende her gün kim iğne olacak diye istemedim. Sonraki ay hamile olduğumu öğrendiğimde doktora söyledim. O da bu B12 ikinize yetmez çocuk senden alır senin depolarin tamamen boşalır dedi. Mecbur yazdı iğneyi. İlk hafta her gün. İkincisinde haftada bir üçüncüsünde ayda bir olacağım. Haftalık olana geçtim şu anda. Ama değerlerime baktirmadim henüz. İnşallah yukselmistir.