Gizce bende 20 olucam yarın 16dan beri regl olacak gibi ağrım vardı dr klima önünde kalma sıcak tut dedi bende azıcık yürüsem göbek deliğimin etrafı özellikle sağa taraf ağrıyor bu hafta doktora soracam. Ama dinlenince geçen ağrıları dikkate almıyorlar pek. Evde o kadar iş yaparım birşey olmaz yürüyünce göbeğim çatlayacak gibi olur anlamadım 🤔