Kizlar adetim 4gun gecikti test yaptim çok silik bı cizgi cikti .sabahları adet sancısı gibi sancım oluyor gün içinde hiç hissetmiyorum. Test yapınca çok sabirsizlandim acaba hamile miyim. Çizgi de baya silik daha önceki hamileligimde de silik çıkmıştı ama bu daha silik.