Gizgizgiz Hanımlar merhaba 20.haftamdayım iki gün önce detaylı ultrason kontrolüm vardı plasentada su iyi denmeşti.Şimdi iki gündür çok olmucak şekilde su gibi az bi akıntım var normal midir?
SinemAyto Gizgizgiz hamilelikte cok oluyor akinti yani bendede cok oldu ama doktoruna sor istersen cnm bizde 19+5 haftdayiz 😊😊😊
yamacinannesii Gizgizgiz bildiğim kadarıyla çamaşırda leke bırakıyosa su değildir. Benim de çok oluyo baya baya ama su değilmiş
Gizemcetinn Gizgizgiz 30. Haftadayım hala akınyım var fazlasıyla su gibi dediğin gibi. Kokulu olmasın yeter diyor doktor mecbur akıntı oluyormuş ama kokuluysa eğer enfeksiyon oluyor o zaman doktorun danış ilaç verir
Cansu88 Eger için rahat etmez ise eczaneden turnusol kağıdı alirsin sızan normal akıntı mi yoksa bebegin suyu mu. Ben 28 hastalığım hep akıntı oluyor
yamacinannesii Gizgizgiz büyük ihtimalle değildir canım ama için rahat etsin istersen bi doktora görün
Nilerkanc Bende 29. Haftadayim bi kac kere oldu oyle doktorum ic camasirini cikar bir kac Dolan bacaklarindan dan sizmiyorsa normal vajinal akintidir Korkma dedi
Gizgizgiz Gizemcetinn sarı ve yeşil tehlikeli demişti banada bu kokusuz su gibi bazen şeffafta oluyor valla hamilelik çok zormuş 🥲
gltm Gizgizgiz evet bazen ıslanıyor resmen geldiğini de hissetmiyor insan birde böyle krem gibi akıntı oluyor cok sıvı da değil katı da değil ortası süt gibi ama öyle sıvı değil o kadar
Gizgizgiz gltm aynen oda oluyor hep aynı şekilde gelmiyor yanımda doktorla gezmem lazım galiba her gün değişik bişi oluyo hamilelikte