annesi_ iki tüp kan alındı açıkçası yüksek çıkmış ama çok yüksek olmadığı için antibiyotik vermek istemiyorum dedi göğüs doktoru ultrasonda çok şükür bi sorun çıkmadı, başka tetkik de yaptiramadiklari için doktor doğumuna az kalmış diyince bende dayanicam artık dedim ağrı kesici alabilirsin dedi