Merhaba , bir haftadır ağır grip geçiriyorum son günlerde şiddetli öksürük eklendi. Bugün biraz daha iyiyim diye düşünürken burnum açık olmasına rağmen koku almadığımı fark ettim . Evdeki en ağır parfümleri kokladım koku sıfır , tat kaybı yok . Ateşim hiç olmadı. Sizce test vermelimiyim ? Covid olma ihtimali var mıdır ?