Merhaba 7 aydir 3 defa catlatma kullandim yumurta olusumu gayet iyi oldugu halde dollenme olmadi. Eşim de test yaptirdi doktor sperm sayisinin cok dusuk oldugunu bu sayida asilama da yapilamayacagini soyledi. Esim klomen ilac basladi ama kullanamadi alerji yapti. Simdi ne yapmaliyiz tüp bebek icin bakalim dedim ama erken mi bilmiyorum ne yapmaliyim.