Maviss67 Onur beye gidiyordum levelde ama maalesef levelden ayrıldı kendi kliniğini acicak Kasım başı diye biliyorum.
Onun yerine Murat Bulanık diye bir doktor geldi levele
Onu da çok öven vardı bi kere muayene için gittim gayet ilgili bi doktor. Sanırım doğumu onda yapicam