Kara96 eliiftt 39+6 yız bekliyoruz 🤷🏻♀️🤷🏻♀️gelmiyorduu 😬bugun doktor kontrolüm vardı suyu falan iyi dedi aşağı inmiş dedi ama bakalım en fazla 1 hafta daha bekleyebiliriz dedi bekliyoruz
Kara96 eliiftt Normal doğum süreci 9 ay 10 gün zaten gelişimini tam tamamlamış oluyor aslında bizimkiler ama artık bende sıkıldım stres yaptım doğurmadın mı diye aramalarından mesaj atmalarından bende bu sefer kendimi sorguluyorum neden doğmadı diye 😂
Adladl eliiftt ilk bebeğim kızdı. Kız erken gelir dediler 37. Haftadan beklemeye başladım. Bizim ki 40+2 de geldi 🙈 o ne zaman isterse o zaman geliyor kız erkek fark etmiyor 😅