nlycltk Clementinee 2 gecedir akşamları yatıcam vakit oluyor ama dayanılmıcak kadar olmuyor bende 22+2 yim yarın detaylım var hatta bebişi hareketi de azaldı anlamış değilim 🤷🏼♀️
Pinar2253 Merhabalar bence bu sancıları göz ardı etmeyin ilk sancı yaşadığımda umursamamıştım randevümü zaman olduğu için eşimin zoruyla kontrole gittiğimde açılma görüp serklaj oldum 23.haftamda ve 28+2 de doğum yaptım
Clementinee Pinar2253 bugün hanüz daha yeni hafif bi ağrım var pazartesi randevum olduğu için doktoruma sormak istemedim açıkçası şiddetlenir geçmezse gidicem mutlaka😞
ozgese-s Benim de çok ağrıyordu doktor magnezyum verdi şimdi rahatladım kullanıyo musun magnezyum canım ?
Clementinee busra5501 canım NBL osteo formula Kalsiyum, Magnezyum , Bor , D3 ve çinko var içinde. Birde Ocean mummy kullanıyorum pazartesi randevum gar devam edicemmi bu vitaminlere değişcekmi bilmiyorum 🤷🏻♀️
Clementinee nlycltk bu haftamda benimde bebek hareketi azaldı hatta kaç gündür öyle güçlü hissetmiyorum bazen hiç hissetmiyorum
nlycltk Clementinee bende aynı şekildeydi sabah bi iki hissettim bak bugün bunsaat oldu hissetmedim galiba normal bu haftalarda az hareket etmesi ya
Alp-2806 Clementinee normal adet tarihin ne zaman ? Her ay aynı adet günleri zamanında adet olacakmış gibi ağrır ki benim de ağrıyo bugünlerde ☺️